Fresh Off the Boat Geen verontschuldiging nodig
S5, A22: Net wanneer de Huangs wennen aan een leven zonder Eddie, katapulteert een internationaal incident hem niet alleen naar Taiwanese roem, maar ook terug naar Amerika. Om Eddies puinhoop op te ruimen, krijgt de familie een nieuwe 'dochter', maar als het misgaat, moet Jessica een nieuw woord aan haar vocabulaire toevoegen.