Gekruisigd
S5, A9: Een barbaars Wesen-ritueel wordt weer actueel en Nick (David Giuntoli), Hank (Russell Hornsby) en Wu (Reggie Lee) zitten de seriemoordenaar op de hielen. Om bij het onderzoek te helpen gaat Monroe (Silas Weir Mitchell) undercover. Intussen wordt Hadrian's Walls oorlog tegen Black Claw heftiger terwijl Eve (Bitsie Tulloch) haar unieke vaardigheden gebruikt om een verdachte te ondervragen.