S4, A6: De zoektocht naar Sheehan wordt intenser en de druk om de moord op Elias op te lossen neemt ook toe. De speciale eenheid wacht op resultaat van het ballistisch onderzoek. Edgar en Bosch doen een eigen, onofficieel onderzoek in San Gabriel Valley. Billets, Crate en Barrel onderzoeken een verdachte, dodelijke aanrijding in Hollywood.