Gender No-Binary
S1, A6: Phineas wordt verliefd op het meisje van zijn dromen, maar ze blijkt een sekspop die is geprogrammeerd om te voldoen aan de behoeften van geborneerde mannen uit Silicon Valley. Ondertussen gaat Franklin bij Gretchens boekenclub om indruk op haar te maken.