The Freak Brothers
De serie speelt zich af in het moderne San Francisco. De hoofdrollen zijn voor vier cannabis-minnende en tijdreizende ‘Freaks’ uit het eind van de jaren zestig: Freewheelin’ Franklin, Phineas, Fat Freddy en Fat Freddy’s Cat, oftewel Kitty.