Ten Year Old Tom
Na een val tijdens de gymles heeft Tom geen keus en moet hij de school wel voor de rechter slepen. / Toms jaarboekfoto wordt aan een louche verzekeringsmaatschappij verkocht.
Alle zakendeals vervallen als Tom toegeeft dat het recept dat hij wil verkopen niet van hem zelf is. / Tom smeedt een plan om te zorgen dat de kantinejuffrouw, zijn moeder, wordt ontslagen.
Tom bevuilt per ongeluk Babe Ruths handschoen tijdens een bezoek aan Fenway Park. / Tom wordt een plaatselijke held na een nepredding die hij zelf in scène heeft gezet.