Ten Year Old Tom Trust Me, I’m a Nurse / A Yearbook to Disremember
S1, A3: Na een val tijdens de gymles heeft Tom geen keus en moet hij de school wel voor de rechter slepen. / Toms jaarboekfoto wordt aan een louche verzekeringsmaatschappij verkocht.