Ten Year Old Tom The Bassoon Incident / Ice Cream Money
S1, A1: Tom ruilt een fagot voor een honkbal. Steroïden moeten het oplossen. / Tom en Nelson bedenken een plan om geld voor ijsjes te krijgen.