Ten Year Old Tom Tomz Lemonade / A Tale of Two Lunch Ladies
S1, A4: Alle zakendeals vervallen als Tom toegeeft dat het recept dat hij wil verkopen niet van hem zelf is. / Tom smeedt een plan om te zorgen dat de kantinejuffrouw, zijn moeder, wordt ontslagen.