Gettin' Right to It
S2, A4: Cassie en Jerrie doorzoeken een bouwterrein en komen iemand tegen die ze niet verwachtten. Wolf denkt dat hij vooruitgang boekt met Ronald, en hulpsheriff Harvey komt oog in oog te staan met Bridger.