Big Sky
Danielle en haar zus Grace worden op een afgelegen deel van een snelweg ontvoerd door een vrachtwagenchauffeur. Privédetectives Cody Hoyt en Cassie Dewell gaan op zoek naar de zussen.
Geen uitweg
Cassie en Jenny zoeken verder naar de vermiste meiden. Danielle, Grace en Jerrie bedenken een plan om te kunnen ontsnappen.
Cassie vindt Legarski steeds verdachter lijken, nadat hij bedreigend overkomt in een gesprek tussen de twee. Grace boekt vooruitgang in het plan van de meiden om te ontsnappen. Hellen spreekt Ronald eindelijk aan op zijn steeds vreemdere gedrag.
Cassie en Jenny zijn ontevreden met hoe het onderzoek gaat, omdat de verdwijning van de meiden in het nieuws is gekomen, dus besluiten ze om op eigen houtje verder te gaan. Danielle en Jerrie zorgen voor Grace, die een pijnlijke beslissing maakt in een poging om iedereen te redden.
Legarski en Ronald maken zich klaar om de meiden naar een andere plek te brengen en Jenny en Cassie racen tegen de klok om op tijd in de buurt te komen. Jerrie probeert Ronald er nog één keer van te overtuigen om ze te laten gaan. Cassie gaat op bezoek bij Merilee om haar te ondervragen over haar man.
Nadat Jenny en Cassie ontdekken wat er met Cody is gebeurd, besluiten ze om eendrachtig op zoek te gaan naar Ronald. Merrilee worstelt met het feit dat ze haar man niet echt kende. Helen komt meer te weten over de recente activiteiten van haar zoon.