Big Sky The Wolves Are Always Out For Blood
S1, A6: Nadat Jenny en Cassie ontdekken wat er met Cody is gebeurd, besluiten ze om eendrachtig op zoek te gaan naar Ronald. Merrilee worstelt met het feit dat ze haar man niet echt kende. Helen komt meer te weten over de recente activiteiten van haar zoon.