S3, A6: Kate ontmoet Sergei (Ivan Sergei), een knappe en mysterieuze gast op een politiefeest, en is sterk tot hem aangetrokken. Maar als een jong, Russisch meisje vermoord wordt aangetroffen vlak bij het hotel waar ze een afspraakje had met Sergei, begint Kate te vermoeden dat hij wellicht betrokken is. Ze vraagt Megan om hulp.