S4, A5: Carrie wordt uitgenodigd voor de opening van de bar van Steve en Aidan. Miranda gelooft dat er een spook rondwaart in haar flat. Charlotte maakt ruzie met Bunny. Maria raakt de talloze mannen uit Samantha's verleden grondig beu.