Hannah Montana Gillen in Californie
S4, A3: Miley en Lilly proberen voor Robby een date met de schoolzuster te regelen. Jackson probeert de moed te verzamelen om zijn vriendin te zoenen en Rico begrijpt maar niet waarom Siena Jackson leuk zou vinden - tot hij iets ontdekt en Jackson wel door de grond kan zakken.