Boardwalk Empire Gimcrack and Bunkum
S2, A5: Nucky pakt uit met een verrassende gastspreker op Memorial Day. Eli vraagt zich af of hij wel de goeie kant heeft gekozen en werkt zichzelf nog dieper in nesten. Jimmy krijgt een pijnlijk lesje, met complimenten van de Commodore.