Cold Case: The Complete Series Glory Days
S6, A1: Lilly en het team heropenen de zaak van een in 1973 vermoorde voetballer nadat nieuw bewijs is opgedoken. Terugkerende gastacteur BOBBY CANNAVALE keert terug als drugsagent Eddie Saccardo.