Savior Complex God Doesn't Call the Qualified, He Qualifies the Called
S1, A1: Op haar 19e voelde Renee Bach Gods roeping om missionaris te worden en verhuisde ze naar Jinja in Oeganda om ondervoeding bij kinderen te bestrijden.