Savior Complex
SAVIOR COMPLEX vertelt het controversiële verhaal van Renee Bach, een missionaris die een stichting voor ondervoede kinderen in Oeganda oprichtte.
Op haar 19e voelde Renee Bach Gods roeping om missionaris te worden en verhuisde ze naar Jinja in Oeganda om ondervoeding bij kinderen te bestrijden.
Cast the First Stone
Een verpleegster dient een formele klacht in bij Renee’s bestuur en stapt op als vrijwilligster, terwijl de SHC meer donaties ontvangt dan ooit.