God
S3, A2: Als Dre ontdekt dat Zoey twijfelt aan haar geloof in God, ondergaat hij zelf een geloofscrisis en vraagt hij familieleden en collega's om hun mening. Ondertussen verblijft Bows broer Johan bij de Johnsons na in het buitenland gewoond te hebben, en wordt direct een doorn in Dre's oog.