S4, A15: Wanneer het ministerie van Justitie niet wil onthullen wie er tegen Eli gaat getuigen, sleept Elsbeth de openbare aanklager Josh Perrotti wegens laster voor de civiele rechter om hem zo te dwingen haar vragen onder ede te beantwoorden. Ondertussen helpt Jordan Peter bij de voorbereiding op een debat en verdiept de band tussen Alicia en haar collega’s zich.