True Blood Gone, Gone, Gone
S5, A10: Nu de aanvallen van vampieren op mensen toenemen, probeert de Autoriteit het publiek te verleiden. Ondertussen probeert Nora Eric tot Liliths evangelie te bekeren. Jason vindt een mysterieuze boekrol.