S1, A3: Luann en Sonja beginnen met het plannen van een happy hour in het motel om de zaak te promoten en het toerisme te verhogen. Ze ontmoeten Craig Miles, die hen gaat helpen met het bouwen van een speeltuin en een klimrek.