Luann and Sonja: Welcome to Crappie Lake
Real Housewives of New York Sonja en Luann dumpen luxe voor een komisch sociaal experiment. Ze beheren een motel in de kleine stad Crappie Lake, Illinois, terwijl ze evenementen in de stad plannen. Hilariteit alom!