Taking Care of Business
S1, A5: Nadat ze kamers hebben schoongemaakt in het motel, gaan Luann en Sonja naar het plaatselijke hondenasiel om te kijken hoe ze kunnen helpen. Ze komen ook hun belofte na om de stad van een nieuwe speeltuin te voorzien.