Luann and Sonja: Welcome to Crappie Lake Let the Follies Begin
S1, A2: Met slechts een paar dagen in Benton beginnen Luann en Sonja te werken aan hun eindejaarsvoorstelling en hebben ze een wilde nacht in de stad waar Sonja een potentiële liefdesinteresse ontmoet.