Bravo's Love Hotel
Some of our Housewives aren't wives at all… or even girlfriends! They're too busy taking care of their careers and families to prioritize dating.
As the Housewives get to know their new partners, things get tense when suitors Mark and Gerry both pursue Luann.
A new group of suitors pine for the Housewives' attention; triggers and tensions shine a light on old wounds for Shannon and Earl; Gizelle continues to vet her suitors. Ashley tries to break old patterns.
A series of adventurous dates get everyone's blood flowing; Ashley takes a plunge with Wale, but can't get her mind off of another man; after Shannon argues with Earl, she pivots to take a ride with Adam; James and Luann's connection deepens.
Shannon's patience with Earl's behavior runs thin; Luann isn't quite ready to go all in with James; the ladies are overjoyed when their BFF's all arrive at the hotel; the suitors are then put through the ultimate BFF test.