Summer House: Martha’s Vineyard
Guess Who’s Coming to the Vineyard
Terwijl de huisgenoten beginnen te genieten van hun Vineyard vakantie, arriveren er twee nieuwelingen. Amir begint Jordan te versieren. Bria en Mariah maken ruzie over een was-ongelukje. Een verrassing voor Nick veroorzaakt een nacht vol spanning.
De vete tussen Bria en Silas neemt toe als de groep moe wordt van het drama. Alex vindt een nieuwe vlam in een huisgenoot. Summer organiseert een pittige Jamaica-avond.