Winter House
De koudere temperaturen zorgen voor drama als de cast van 'Summer House' en 'Southern Charm' samenkomt in een winterwonderlandavontuur vol met wilde feesten, broeierige romances en nog veel meer.
Cold Weather, Hot Secrets
Er beginnen zich driekhoudsverhoudingen te vormen als Jason zijn ogen op Gabby slaat, die alleen maar oog heeft voor Luke.
Een verdrietige Lindsay probeert Austen uit haar gedachten te krijgen. Gabby probeert duidelijk te maken dat ze Luke leuk vindt. Ondertussen stelt Kyle prioriteiten als hij Amanda niet kan vinden.
Voordat de vakantie voorbij is, maken de huisgenoten de pistes onveilig in hun meest waanzinnige outfit. De vlam tussen Jason en Lindsay laait verder op.