S6, A11: Alsof een bezoek van een maatschappelijk werker die zich zorgen maakt over Dawn al niet verontrustend genoeg was, wordt Buffy ook nog per ongeluk geraakt door de onzichtbaarheidsstraal van Warren, Andrew en Jonathan.