Good Fries Are Hard To Come By
S6, A11: Amelia, die ruim een jaar vrij is van drugs, heeft een aantal rampzalige blind dates. Ze zweert eeuwig alleen te bljiven en start met James een medische procedure die tot iets heel onverwachts leidt.