Black-ish Good-Ish Times
S2, A24: Dre is uitgeput van alle stress op zijn werk. Thuis valt hij in slaap terwijl hij op tv een reeks afleveringen van 'Good Times' zit te kijken en droomt hij dat de Johnsons teruggaan in de tijd naar de jaren '70 en veranderen in de personages in de hitserie.