Glee Goodbye
S3, A22: De laatste aflevering van seizoen drie. De eindexamenklas van 2012 kijkt naar verleden en heden, en denkt na over de toekomst. Met de nummers: Forever Young, I'll Remember, In My Life, You Get What You Give, Glory Days en Roots Before Branches.