Raising Hope Gooi Maw Maw het huis uit - deel 1
S3, A2: Een maatschappelijk werkster bezoekt huize Chance voor een onderzoek, maar wanneer ze de tactieken ziet die de familie gebruikt om Maw Maw onder controle te houden, verdenkt ze de Chances van ouderenmishandling en dreigt ze haar weg te halen. Sabrina en Jimmy testen de grenzen van hun nieuwe verloving wanneer Sabrina wil dat Jimmy zijn geliefde T-shirt wegdoet.