Raising Hope Gooi Maw Maw het huis uit - deel 2
S3, A3: Aan het einde van een speciale, tweedelige aflevering bedenkt de familie Chance een complex plan om Maw Maw uit het bejaardentehuis te halen. Het plan loopt mis wanneer Virginia ziet hoe lief het personeel voor Maw Maw is, en ze denkt dat ze daar misschien beter af is. Jimmy vreest dat hij gek zal worden wanneer hij oud is, en hij verhoort de andere bejaarde patiënten voor tips om bij zinnen te blijven.