Gossip Girl: Empire of the Son
S4, A17: De moeder (MARSHA DIETLEIN BENNETT) van Ben (DAVID CALL) komt naar de stad. Het brengt problemen boven water tussen Ben en Serena. BILLY BALDWIN maakt een verschijning als William van der Woodsen.