Gotcha!
S3, A16: Drama ontdekt dat hij het doelwit zal zijn van Pauly Shores nieuwe realityshow. Eric probeert de spanning tussen Vince en Amanda te verlichten. Ari is jaloers op een voormalige broeder van de studentenvereniging.