Gronkowsbees
S15, A11: Rob Gronkowski van de New England Patriots neemt zijn intrek in het huis achter de Griffins, en ze feesten met hem totdat zijn capriolen te ver gaan. Ondertussen begint Stewie bijen te houden en geeft hij zijn bijen steroïden om meer honing te produceren, maar in plaats daarvan worden ze agressief.