How I Met Your Mother Grote dagen
S6, A1: Wanneer Ted en Barney ruziën over wie een mooi meisje mag claimen, beseft Ted dat ze daar is met Cindy (gastactrice Rachel Bilson), een meisje met wie hij iets heeft gehad en wie ook de huisgenoot is van zijn toekomstige vrouw. Ondertussen heeft Robin een gebroken hart door Don en kan Marshall zich niet inhouden met zijn verlangen een familie te stichten.