The Good Wife Grote schoonmaak
S2, A4: Alicia raakt betrokken bij een ethisch schandaal, waardoor ze het risico loopt uit haar ambt ontheven te worden en Peters politieke campagne totaal te ondermijnen. Er meldt zich een derde kandidaat voor de positie van officier van justitie.