Gryffindor v Hufflepuff
S1, A1: Dame Helen Mirren is gastvrouw in de eerste aflevering van dit tv-evenement. In vier afleveringen zullen de Zweinstein-afdelingen tegen elkaar strijden. Welk team weet het meeste over de tovenaarswereld? Nu: Griffoendor tegen Huffelpuf.