Rizzoli & Isles Gumshoe
S5, A15: Het team moet de krachten bundelen in een zaak met een overbezorgde privédetective. Jane merkt dat Angela te veel geld uitgeeft en vraagt Maura om haar moeder te leren omgaan met haar financiën.