S1, A17: Als John zich oud begint te voelen, probeert hij zichzelf er jonger uit te laten zien, tot groot ongenoegen van zijn familie. Heather maakt zich zorgen dat Sophia's piano-optreden een ramp zal worden. Jen, Greg en Lark gaan naar een extravagant verjaardagsfeestje vol overpresterende ouders, waardoor ze in paniek raken over de keuze voor Larks peuterschool. Matt ontmoet de moeder van Colleen, Mia, voor het eerst.