S2, A20: Miley Stewart blijft haar spannende dubbelleven leiden: overdag een gewoon meisje en 's avonds een beroemde tienerpopsensatie. In deze aflevering komen Mamaw en Dolly Miley bij een prijsuitreiking ondersteunen terwijl Oliver een reclamefilmpje maakt voor Rico's.