Modern Family Haley's 21st Birthday
S6, A10: Haley wordt eenentwintig en het hele gezin neemt haar mee naar een bar om het te vieren! Claire wil echt dat Haley haar gaat zien als een vriendin in plaats van als haar overspannen moeder. Mitch en Cam realiseren zich triest dat ze misschien niet zo cool zijn als ze dachten, en Phil en Jays snelle pitstop om Haleys cadeau - een nieuwe auto - te kopen, wordt een ramp. Thuis passen Alex, Luke en Manny op Lily, die besluit de vraag ‘waar komen baby's vandaan?’ te stellen.