S6, A6: Hoewel Halloween Claires feestdag is, staat ze Phil toe het dit jaar over te nemen. In plaats van haar gebruikelijke enge feestthema, besluit hij het huis in AwesomeLand te veranderen! Gloria kiest prinses Fiona en Shrek-kostuums voor haar en Jay, maar Jay besluit dat hij Prince Charming wil zijn, compleet met een volle bos prachtig haar, en met het haar komt ook een nieuw gevoel van zelfvertrouwen. Cameron wordt overweldigd door de dagelijkse activiteiten en Mitchell heeft bindende argumenten voor een grote zaak, maar het helpt niet dat de stenograaf gekleed is als een spin.