Addicted to Marriage Happily Ever After?
S1, A6: Ondanks de schokkende onthullingen van Shae wil Joe haar nog steeds verrassen. Amy en Geno gaan een ring uitzoeken en Kecia en Ernst hebben hun eigen spookjesachtige afloop.