Divorce Happy Now?
S2, A2: Frances wordt gedwongen om te gaan met Lila's groeiende wrok tegen haar. Nadat zijn collega's hem aanmoedigen om terug te keren in het spel, maakt Robert opnieuw contact met Janice, die hem probeert te helpen een fantasie te beleven.