Suspect Harry
S1, A6: Danny komt naar het huis van de illustere zakenman Harry Carr met een pistool en beschuldigt hem ervan verantwoordelijk te zijn voor Christina's dood. Harry dwingt Danny zijn eigen falen als vader onder ogen te komen.