Suspect
Detective Danny wordt gevraagd om een routine ID controle te doen van het lichaam van een jonge vrouw. Wanneer het lijk zijn vervreemde dochter Christina blijkt te zijn, weigert hij te geloven dat het zelfmoord was.
Rechercheur Danny Frater onderzoekt een vermissingszaak en ontdekt tot zijn ontzetting dat het levenloze lichaam in het mortuarium in feite zijn vervreemde dochter Christina is.
Danny breekt in in het appartement van zijn dochter aan de rivier, ontmoet een mede-inbreker, Nicola, en ontdekt al snel dat Christina een geheim leven leidde waar hij niets van wist.
Een oude kennis, Jaisal, heeft misschien vitale informatie over Christina's laatst bekende verblijfplaats, maar nieuwe informatie zal een zware prijs hebben voor Danny.
Danny ontdekt dat zijn ex-politiepartner Ryan meer weet over Christina's dood dan hij laat doorschemeren. De naam van een nieuwe verdachte wordt onthuld.
Danny komt naar het huis van de illustere zakenman Harry Carr met een pistool en beschuldigt hem ervan verantwoordelijk te zijn voor Christina's dood. Harry dwingt Danny zijn eigen falen als vader onder ogen te komen.